Brillenfotografie van Jos Eyeware met Omri Tindal en DJ Blondt
Een nieuwe brillencollectie betekent een nieuwe fotoshoot. Net zoals voorgaande jaren moeten er weer productfoto’s en campagnefoto’s geschoten worden. Productfoto’s waarop elk detail van het montuur goed te zien is, en een campagne shoot met sfeer die een doelgroep moet aanspreken. Brillenfotografie op locatie met een eigen karakter in poses, uitstraling, licht en kleurgebruik. Beelden die de collectie van Jos Eyeware op beurzen, etalages, en in magazines moeten representeren.
De locatie is de basis, het decor van de collectie
Jos is een echte Dutch designer uit het zuiden van het land, wonend onder de rook van Den Bosch. Daarom zijn we op zoek gegaan in die omgeving naar een goede locatie waarbij de vernieuwende en strakke ontwerpen tot zijn recht komen. Na diverse locaties bekeken te hebben was het voor ons duidelijk: het gaat het Paleiskwartier van Den Bosch worden. Nieuwe architectuur met een urban vibe, een omgeving van vernieuwing en samenkomen.
De juiste modellen zorgen voor je identiteit en karakter
Al zijn de ontwerpen en de locatie nog zo goed, zonder gezicht met de juiste uitdrukking zal het merk niet staan als een huis. Om de kracht die het merk heeft tot uiting te brengen zijn er twee sterke modellen betrokken. De man van het verhaal is Omri Tindal, een zanger bekend van The Passion en The Voice of Holland. Een sterk maar vriendelijk mannelijk gezicht met een internationale uitstraling. En als vrouw is er gekozen voor DJ Blondt, een frisse verschijning die in haar kracht staat. Mensen met passie, creativiteit en een uitstraling die het merk naar een hoger niveau brengt.
Client: Jos Eyeware – Bobo’s Eyewear
Modellen: Omri Tindal – DJ Blondt
Een blik achter de schermen: YouTube