De juiste foto versterkt jou als merk, denk na over hoe de wereld je ziet

Als merk en ondernemer heb je de juiste foto nodig die jou goed weergeeft en staat voor wat je bent en uit wil stralen.

Zakelijke portretten, iets wat bij de meeste ondernemers en binnen grote bedrijven snel even tussendoor gedaan wordt. We bellen een fotograaf en we laten iedereen even snel op de foto gaan. Of slechter nog, we hebben nog wel ergens een foto die gebruikt kan worden. Makkelijk, snel en we hoeven er geen moeite voor te doen, laat staan in investeren.

Alles werkt mee aan jou als merk, houd goed in de gaten hoe jij gezien wordt

Een foto van jou als ondernemer, of je crew die bij je cliënten langs gaat is een definitie van wie je bent als bedrijf en waar je voor staat. Elk aspect wat de wereld ziet van jou als ondernemer draagt bij aan het gevoel wat een cliënt bij je heeft. Je draagt toch ook niet zo maar een trui en je koopt toch ook niet zo maar een auto? Indrukken maken je presentatie en zorgen voor je uiteindelijke cliënten. Even snel een foto is dus het slechtste wat je kan doen. Nadenken over wie je bent, waar je naartoe wil en wat je ambieert moet in lijn zijn met het beeld wat de wereld bij je ziet. Je wil immers dat jouw ideale cliënt zich wil identificeren met jou.

Dit is het mooiste aan het vak waar ik met mijn collega’s werkzaam in ben, exact weergeven hoe je gezien wil worden. Daarom kom ik graag eens sparren over wat ik voor je kan betekenen. Samen er voor zorgen dat de wereld je ziet zoals jij dat in je hoofd hebt zitten.

Als merk en ondernemer heb je de juiste foto nodig die jou goed weergeeft en staat voor wat je bent en uit wil stralen.